Friday, February 19, 2010

cuti CNY.

assalamualaikum. :)

lama sudah tak update blog. rindu. rindu. rindu sgt. cuti da nak abes. dan tade apa yang menarik pun tentang cuti ni. so far, perancangan nak study mov tinggal perancangan semata-mata. assignment ie takde progress. manakala homework ldv lena diulit mimpi dalam fail kelabu itu. hahaha. bagus la marini. exam tak lama lagi. tapi masih tak sedar diri. satu dush untuk diri sendiri. *dush!*

tade yg menarik pun tentang cuti ni. banyak masa dihabiskan utk lepak dengan family. satu hari saya habiskan dengan fatihah. huu~ saya rindu dia banyak2. kemudian semalam keluar mendapatkan rawatan resdung. huhu! serius sakit sehingga mengeluarkan air mata secara tak sengaja. oh, lupa pulak. ada juga kami buat family dinner. seronok! sebab amek gambar guna dslr k.long. hehe. best3. sape2, tolong hadiahkan saya encik dslr november nanti boleh? hee~ ;)

emm..ok. saya rasa itu sajalah kisah cuti CNY saya. tak sabar nk balik maktab. maw peluk cium cik deep adeeba juga farah azwa. dan mish qist juga. oh, saya rindu kamu banyak2 kesayanganS! ada cerita2 best untuk dikongsi ni. hehehe. haa. tak sabar jugak nk tgk muka deep saat bertemu dgn kawan beep2 nanti. hahak. oh, sy sgt excited! ^^

sampai ketemu lagi. doakan saya selamat siapkan ie.
:D

nota ringkas:
1. semoga batuk ni cepat hilang. penat sudah ni.
2. kena makan ubat hari2 pulak lepas ni. xbest!
3.bila petikan gitar bunyi mcm piano...

2 comments:

Anonymous said...

hahak! xsabar jugak.ngeh
kwn beep3 nama deepC. haha

ak suka
"bila petikan gitar bunyi mcm piano..."

ehem3..hahahahaha

fatinmarini said...

deepC to ko lah. kawan beep2 nama peep2. hahak. comel2. x pun deepD. ahaha. comel jugak. kesh3.

ceit..pjg2 aku karang, yg itu jugak ko suka ek. huhu~