Friday, July 9, 2010

20 is BIG NUMBER.

*gambar marini with deep adeeba yg diremove*

.hey little girl.
.20 is a BIG number.
.grow up faster, darling.
.you are no more little.
.now, i'm little.
.hakhak.
;p

so, to my dearest chenta hatiku:
miss nurul adibah bt sabran
HAPPY 20th BIRTHDAY!
have a blast dear.
may the years ahead full with joy and laughter.
i'm sure that u have enjoyed 20 years of wonderful life.
so i pray to Allah to grant you with another even more wonderful 60 years.
so that you can have a look of your 8 great great great grandchildren.
heh.
i love u dear.
walaupun aku da ada ada yang lain,
ko tetap suami/isteri aku buat selamanya.
i mean it.
FOREVER AND EVER.
^^

sayang,
thank you for this 2 wonderful years of our friendship.
tq sebab selalu sentiasa ada sebelah ak trough my thick and thin.
tq sebab selalu buat aku ketawa berdekah-dekah.
tq sebab teman ak nangis teresak-esak.
tq sebab sanggup tido pasang lampu time tido dgn ak.
tq sebab sanggup dengar citer merepek ak.
tq sebab bersabar dengan perangai ak yang pelik.
tq sebab ko tak takut dengan ak time ak ada nerdy.
tq sebab meseg ak stp pagi ckp mr yus da masuk.
tq sebab share kisah hidup ko dgn ak.
tq sebab ko benarkan ak share kisah hidup ak dgn ko.
tq sebab teman ak nyanyi lagu nasyid kt belakang kelas.
tq sebab abeskan kedit untuk kol ak time ak bosan.
tq sebab layan ak dgn sangatsangat baik.
tq sebab ko sanggup jadi kawan aku, kakak aku, sahabat aku,
dan mama aku kadangkadang.
heh.
there's lots more that i cant express.
all that i can say is:
THANK YOU DEAR.

semoga kita akan jadi sahabat di dunia dan akhirat.

5 comments:

Anonymous said...

thanks mak nenek!!
i'm little and young at heart oke. age is only a number. hehe

ak kan sayang kau. itu xbole dinafikan lagi. ehehe.

muaxxx!!

:)

Anonymous said...

huhu...terharunya....tapi sy like ayat...*walaupun ak da ad yg lain* wink2

Eind said...

very2 touching mayeeni..
ouh you two really best buddies laa
i love uols
=X

gemuk kuasa 48 said...

jeles3 same deep..hahahaha...

fatinmarini said...

deep:
hoh. ak dipanggil mak nenek? x hensem langsung. hahah

ano:
hehe.*segan*

eind:
love u too, darl. mucho mucho! :D

gemuk:
haha. dgn ak jeles x?