Tuesday, June 8, 2010

hari ini dan hari esok.

hari ini:

hari ini cik marini mengalami masalah emosi yang kritikal. ergh. asyik maw emo saja. asyik maw sentap saje. asyik maw marahmarah orang, tenkingtengking orang. haish. haish. ini tak bagus. amat tak bagus. lantas, diambil keputusan untuk berkurung dalam bilik saja lepas tolong mama masak. yalah, saya tak boleh berdepan dengan manusia. rasa macam nak bunuh semua orang hari ni. urrghhh~ tak faham. amat lah tak faham dengan ketidak stabilan emosi yang sedang melanda. kenepakah? kenapakah? erm..dalam marahmarah itu, masih ada part yang emotional juga. sesudah bosan menonton how i met your mother, saya belekbelek gambar-gambar saya sewaktu di ipip. erm, amat nostalgic. dear teslians, i'm missing u people. terribly. sobs! :(( lagilagi cik farah dengan cik deeba: cinta hati intan payung kesayangan saya. rindu maw spend time dengan mereka. begitu juga dengan mish qish, melur jasmeen dan alya bucuk. rindu lah! pada k.long, jamie dengan si phani kecik, erm...rindu juga. tak lupa, saya turut merindui charil, chn'g dan sudah semestinya - IZZUL! guu~ tade sape nak buli saya lagi rumah...bosan lah..... :((

hari esok:

result akan diumumkan esok. ya, esok. guu~ takut lah. tapi dalam takut ada perasaan feelingless juga. oh, amat tidak normal. mungkin terlebih cuak sangat da saya ni. harapannya, esok berlalu dengan cepat dan lancar. semoga kesemua 52 orang kami: TeSL Cohort 2 IPGM Ipoh Campus akan lulus dan dapat melanjutkan pengajian kami ke warwick tanpa sebarang aral melintang. amin....kepada yang membaca post ini, mohon doakan kejayaan kami ya? doa anda tiadak akn siasia. pulangnya kami ke malaysia nanti, mungkin akan mendidik adikadik atau anakanak anda juga. heheh. :)

nota kaki:
saya percaya kalau jodoh dan pertemuan itu sudah tercatat di luh mahfuz. segalanya sudah termaktub di sana. kalau sememangnya ia telah ditakdirkan, saat itu pasti akan hadir satu hari nanti - meskipun bukan hari ini.

5 comments:

Anonymous said...

syg wendu kamu juga!!! huhu
seyesly bosan kt umaaa..asyik tdo aje keje..wuwuwuwu..

aniweiii jgn emo. emo. ak je ratu emo bukan ko...huahua

Mohamad Shahrilniza said...

nape aku rsae jadual aku sangat pack??
plikk...

fatinmarini said...

deeP:
baiklah. hari ni xmo emo emo lagi da. haish. eyh, i've got a story to tell u. ngeh3.

charil:
mu xpo la ado benda nk buat. ak ni mati kutu sbb xtaw nk buat gapo. huhu.

Q. M. said...

wawawawa..
kenapakahh mayeeni y ayu tu maw bunuh orgg?? sungguh amat teruk KSE kamu itu yahh??

saya rendu kamu amaattt!! sobss!!

saye said...

hav faith on Him..:)