Wednesday, May 11, 2011

mata bersinarsinar setiap kali google baju baby.

assalamualaikum.

pukul 6 pagi pergi google children gown.
memang buat tebiat.
lepas tu senyum sorang-sorang 
dengan mata berkilaukilau.

mana mungkin mata tak berkilaukilau
bila tengok makhluk Tuhan yang comel macam ni:


subhanallah, adorable sungguh.
buat tambah senyum pagi hari bila nampak yang ini:



subhanallah, comel sangat!
tapi, ada yang lagi comel.
macam ni:


heh. ini tak comel sangat.
tapi, lucu!
baby tu nampak macam tenggelam dalam gown tu.
:DD

excitement tidak terhenti di situ saja.
pergi sambung godekgodek children dress di ebay.
nak beli lagi satu boleh?
pelis. pelis. pelis.
tapi, nak bagi sape pakai?
farah azwa, boleh tak bagi saya pinjam nadira azwa?
ngee.
:D

8 comments:

~bUih-bUih ciNta~ said...

cUmeyNYe baBy , sUMe bJu baBy cHAntek2:)

Anonymous said...

hahaha. cik tin xsaba dowhh nihhhh...

fatinmarini said...

buihbuih cinta:
kan? kan? comel sangat. geram nak borong semua kat ebay tuh. haish. :/

anon (i guess this is cik deep):
tak sabar apa? :p

Anonymous said...

farah azwa says: tak bulih pinjam! :P haha

fatinmarini said...

farah azwa:
kedekut baby (alya zk, 2011)! sobs!

Fizi said...

yg last sekali mcm budak kecik nie la....tul tak "cendana"...hehe ^_^

fatinmarini said...

fizi:
tade maknanya. cendana pun da besar sekarang. heh.

Anonymous said...

saba ap? cendana tanya cik anon plak?
cendana buat3 xpaham laa nih. ahaksssss!! hahaahahaha