Friday, April 16, 2010

sekadar bebelan di petang jumaat.

jumaat. 16 April 2008.
dengan rasminya segala esaimen saya sudah selamat dihantar.
oh, tidak.
ada lagi.
ie.
tapi itu senang saje.
nanti cekau mana-mana ready made presentation di internet.
siaplah nanti. bukan ada sape nak kisah.
ie je pun.
kan?
haha. *ketawa jahat*


tatkala esaimen sudah siap, harus mula menghitung hari.
cuma tinggal 14 hari sebelum may menjelang.
dan saya ada 16 hari untuk pulun study dengan tekun di bulan may sebelem masuk ke dewan peperiksaan.
anda rasa sempat tak saya buat persiapan tu?
sempat tak nak habiskan revision keempat-empat subjek tu.
ish. takut lah.
saya ni bukan la pandai sangat.
kalau soal merapu-merapik memang saya cemerlang.
tapi bila buat academic essay memang tunggang langgang.
aish.
macam mana ni?
*garu kepala*

tak pe lah.
mama pesan jangan berhenti melangkah selagi tak jumpa pangkal jalan.
susah ke. senang ke.
angkat kaki dan jalan terus.
soal sampai atau tidak serahkan pada Tuhan.
Dia lebih tahu pilihan mana yang terbaik untuk kita.
tapi harap-harapnya akan sampailah saya di Warwick.
maw pegang salji.
dan impi nak buat snowman yang kecik macam deep.
kemudian letak kon aiskrim jadi hidung.
dan coklat M&M jadi mata dan mulut.
ahaha. comel!


habis merepek.
malam ni saya balik.
mama abah, jangan lupa datang amek.
rindu nak jumpa adik-adik.
hee. seronok betul!
oh.
dan tak sabar juga nak tengok ahli keluarga baru kami.
apa nama kamu ya si cantik manis?

fatin marini bt nik hamizul izumi?
;)

2 comments:

: nako : said...

selamat pulangggg!!
have fun okayh, ini cuti last before final..uuuhhuuu :S

mish.qist™ said...

x mao!xmao!
eiii..menyampah..
sape cakap mayeni x pandai sangat..

eiiii...
nak marah ni!nak marah ni..
edisi tak puas hati aritu ade lagi ni.
dah jadi dendam kesumat..

muahahahahhahaha!!

oh, mayeni!
saya akan rindu kamu.
nak ikot balik kelate jugakk :(

tsk.tsk.

oh!kesayanganssss.. sob.sob.