petang semalam cik deep kesayanganku telah menelefon untuk menyampaikan satu berita gembira iaitu bil maxis telah selamat sampai ke rumah beliau menuntut bayaran sebanya rm 428.35. alhamdulillah. ahaha. banyak la saya punya ucapan syukur tu. rasa macam nak gi sekeh-sekeh kepala ceo maxis yang telah membuli saya dengan jayanya. untuk pengetahuan kalian, i have to pay the amount for nothing. seriously, da berbulan kot simkad maxis tu hilang. pelik juga kenapa mereka tidak terminate service after three months macam yang celcom buat tu? uhh. cari untung percuma ya kamu? siap ada interest lagi. amboi amboi. bijak pandai kamu berniaga ya. wahai rakyat malaysia sekalian, bertukarlah kepada celcom, digi, u-mobile atau apa saja perkhidmatan telekomunikasi yang lain selain maxis. hurm. sumpah lepas ni tak pakai maxis da. MAXIS? katakan TIDAK. hahaha!
2 comments:
gunalah burung merpati.jimat dan romantis..
untuk makluman lebih lanjut sile
hubungi shahril pakar burung2..
celcom ok eh?
huhu sy ad bitter +sour +salty experience dg celcom..
hehehe
sampai rm3oolbh kene bayar woo..
pegi issu semule bil, sampai sekarang xdapt2...
2 bulan xgne simcard, die cas jugak...
hehehehe
adeh~
n skrg, sy beralih ke MAXIS..
;)
Post a Comment