Monday, December 7, 2009

penemuan terhebat!

ok. nk mengaku awal2. tajuk saja gempak 2. saya tidak menemukan seguni emas. atau pun kura2 gergasi bekepala dua di tepi pantai port dickson. yang saya temukan hanyalah..
hanyalah..
hanyalah..
maksud..
nama..
marini itu.
heheh.
tidak cukup hebat buat anda?
tidak mengapa. saya tak kisah. kerana penemuan ini benar2 menakjubkan buat saya. selama ini saya fikirkan marini itu satu nama indonesia yg sekadar nama. tidak punya maksud.
tapi hari ini, saya telah menemukan bahawa marini itu juga nama arab. dan ianya ada makna.
hurm..kalaulah saya taw maksud nama boleh di-google, da lama saya buat.
jadi kawan2, nama marini itu punya maksud ea.
apa dia?
sila google sendiri.
x boleh kepoh2 di sini.
nanti ada orang ingat saya perasan pulak.
huhu.
nota1: post aidiladha ditangguhkan dulu. akan diusahakan utk dipost secepat mungkin.
nota 2: semoga sahabat2 saya di korea yg terlibat dgn kebakaran rumah diberi kesabaran utk menghadapi ujian tersebut.

6 comments:

zulhelmi said...

aih rumah terbakar pun hang tahu kah.

zulhelmi said...

apa maksud marini ? :)

fatinmarini said...

zul, sy taw je. 1st tgk status hadi..kemudian hafiz ym tdi gtaw psl 2..korg satu rumah ke? err..google la sndri yep..hehehe

Anonymous said...

hahaha
y lemah lembut bukan???

sama maksud ngn marina..
am i ryte???

weeeeeee~~

fatinmarini said...

deep..andakah anda benar2 meng-google nya? hihik.

Anonymous said...

iyalaaaaaahhh~~

hak3

pat wat post baru..mao baca lohhh~~