Friday, October 16, 2009

pemikir yg berfikir.

ketika di sana saya asyik berfikir. balik ke sini pun saya masih berfikir. saat berdiam diri saya berfikir. semasa bergelak ketawa juga saya berfikir. ya, berfikir itu hobi baru saya. di mana-mana saja. bila-bila masa. otak saya tidak pernah kosong, pasti ada perkara untuk difikirkan. segala perkara saya ambil peduli, membuat timbang tara positif-negatif mereka. sebenarnya saya penat. kadangkala otak yang berfikir itu buat tidur saya tidak lena dan makan juga tidak lalu. hahah. melampau betul kan? kekerapan saya berfikir saya kira boleh menjana pendapatan yg lumayan seandainya ada bayaran dikenakan untuk setiap kali saya berfikir. (err..kamu fahamkah ayat ini? maaf. bm saya agak weng sekarang.) keinginan say sekarang cuma satu. untuk menghentikan hobi baru saya yg x menarik ini. saya sudah letih menjadi sang pemikir. saya maw jadi si tenang pula. ucap selamat buat saya ya?
:)

2 comments:

arina said...

oh sy fhm rs nye asyik berfikir je. dh tu sy g pk bnd2 yg xmasuk akal. (duh!) penat betul la pk mcm nih. huhu.

selamat lah ye, Marini comel! =D

aPpLePiE said...

huhu~ btol2. cam penat sgt kn bila kte terfikirkan benda yg x sepatutnya. rasa macam sgt geram dgn otak 2. haish~

err..jgn la panggil cm2..malu sy. hee~ *lari sembunyi* :p