Friday, March 25, 2011

wanita seindah bidadari itu adalah wanita acuan al-Quran & sunnah.


cukup indah buat jadi muhasabah diri:
mampukah aku membentuk diri untuk jadi bidadari?








kerana ini saya jatuh cinta sama puisi.
juga Dia yang mengilhami manusia hingga mampu menulis puisi sepuitis ini.



nota kaki:
entry birmingham-coventry-london-oxford-manchester akan meyusul nanti.
insya-Allah.
:)

3 comments:

Nadzipah said...

Whoa~~~
fatin...setuju2..bidadari yang indah itu bidadari acuan dari al-quran dan as-sunnah...

btw, i love to read each single words in Versus..

masih adakah AO yang begitu di dunia nyata? dan bolehkah kita menjadi Minn Edina; bidadari hati AO?

untuk mengharapkan seorang AO perlulah menjadi Minn Edina dahulu...heheh..memandai je buat quote yang xleh blah ni..;P

aPpLePiE said...

nadzipah sebenarnya kan saya tak baca pun lagi buku versus tu. but, i really would love to. kat on9 ada x? nak tunggu balik mesia lambat la lagi pulak. huhuhu.

tapi quote awak betul saja.
kita memang perlu menjadi siapa yang ingin kita jadikan sebagai AO kita nanti. :)

selamat menjadi untuk kita semua. :)

Nadzipah said...

owh..ingatkan dah baca..versi on9 xde..xpe2..sabar eh..xlama dh pun awak nk balik..lagi 3 bulan je..

setuju2..kita perlu menjadi..menjadi bidadari acuan al-quran dan as-sunnah