Sunday, April 24, 2011

i desperately need motivation,

LIKE SERIOUSLY!











setelah sekian lama bercuti, motivasi untuk belajar langsung tiada. hal ini menyebabkan saya tidak punya kekuatan langsung itu mengerjakan assignment-assignment yang tergendala itu terus menerus sehingga siap. oleh kerana tiada motivasi, saya merasa sungguh tension lalu pergi menghabiskan duit di ebay. haih. tak patut sungguh - memang saya tahu tapi saya terpaksa. betul!

sifat malas tiada dalam muwasofat tarbiyah. untuk menjadi muslim yang baik, saya mesti menghalau hantu malas ini dari terus menerus merasuki diri saya. tapi, ergh. saya tak malas sebenarnya. saya cuma tidak bersemangat dan bermotivasi langsung sekarang ini. entah ke laut mana motivasi dan semangat saya pergi menyembunyikan diri.

tolong lah balik kamu berdua. SLA and sociolinguistic desperately need you!

2 comments:

Infiru said...

Assalam ukhti. semoga terus istiqomah.tetapkan niat lillahitaala,belajar itu juga satu jihad. :)

insyaAllah.semoga Allah permudahkan urusan ukhti:)

fatinmarini said...

wassalam ukhti.

jazakillah mengingatkan. :')