Thursday, April 14, 2011

things are falling back into places, Alhamdulillah.

assalamualaikum.

alhamdulillah wa syukurillah.
hidup sudah kembali pulih seperti sediakala.
apa sahaja masalah yang sebelum ini mengkacaubilaukan hidup saya
seakan-akan selesai dengan sendirinya,
satu persatu.
atau dengan kata lain yang lebih tepat lagi:
Allah bantu selesaikan masalah saya, satu persatu.
terasa sungguh kasih sayang Allah di situ.
alhamdulillah. alhamdulillah. alhamdulillah.
:)

masalah ukhuwwah sudah selesai.
masalah tiket sudah selesai.
refund tiket sudah selesai.
masalah rumah macam dah nak selesai.
sakit hati sudah makin pulih.

tiada apa lagi yang tertinggal, insya-Allah.

eh, ada lah!
hatiku tertinggal di Malaysia.
hihi.
:p

3 comments:

Anonymous said...

ooh part "hatiku tertinggal di Malaysia" tu sgt taleh blah.. aha 8D

-anon- said...

yeay! tpi msalah esaimen blum selesai. erk~ pape pun jom cari ilham kat drchester dulu. ^_^

aPpLePiE said...

anon:
it is a metaphor for homesick. i hate saying homesick because it sounds annoying at times. "hatiku tertinggal di malaysia" indeed sounds better, innit? ;D

yah:
haa. cari. cari. cari sampai jumpa. bawak balik ilham tape. jangan bawak balik benda lain sudah. ahaha. :p