Thursday, November 26, 2009

selamat hari raya korban! :D

.SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA.
.buat seluruh muslimin dan muslimat di seluruh dunia.

untuk sahabat2 saya di korea yg khabarnya terpaksa menyambut aidiladha di universiti (sebab ada kelas),
sabar aje lah k. itu dugaan hidup di perantauan. bersabar lah dgn ujian yg diberikan. Allah pasti akan membalasnya dgn sesuatu yg lebih baik.
:)

p/s: raya kali ni tade baju raya. xpe. redha. T__T

*****
.SELAMAT HARI JADI KE-13.
.buat adik saya, Muhammad Faris Hasnuddin.

jangan nakal2. dan sila jadi matured. rajin2 study. next year anda masuk f2 sudah. tade honeymoon lagi. lastly, jangan gedix nak kapel2 jugak. ketuk kepala 2 karang.

*****

.SEMOGA CEPAT SEMBUH.
.buat sepupu saya, Muhammad Hasif Abdul Razak.

sif, kuat kan semangat. jangan putus asa. walaupun terpaksa ambil spm dalam wad, jangan sedih ok. itu semua ujian dari-Nya. pasti ada hikmah di sebalik kejadian. we always pray the best for u.
:)

p/s: mama kata hasif sudah di-discharge. alhamdulillah.

*****

.TAHNIAH.
.buat hero2 cilik kelurga Che Hamid, Syahmi & Nazmi.

sorry aten lambat wish. tapi ok la ni kn. aten siap promote dalam blog lg. haha. ;p tahniah la dpt 5A ya adik2. k.alin msti bgga amil dpt 5A. nazmi plk insya-Allah blh dpt la 2 offer ke mrsm/sbp nnt. pelajar cemerlang la katakan. ngeh3. apa2 pun, tahniah skali lagi. aten tumpang bangga neyh.
:D

p/s: hadiah nnt lps balik kl k adik2. celebrate skali dgn buday pok yeh. hak2.


yg tulus ikhlas,
.fatin marini.

2 comments:

arina said...

mengkomen dgn perut kembung huhuhu.

selamat hari raye aidil adha yea Marini. sy pn xde baju raye a.k.a baju baru a.k.a baju yg belum di pakai. sbb dh bntai pakai sume haha.

ps : melayan perasaan kejap dgn lagu di sini hehe. =D

DoDu@HaHA said...

selamat mnyMBUT har raya aidiladha.sambutlah puas2... nnti xdapt daa nak sambut sekali.. huhuh..