Tuesday, January 11, 2011

2 sudah mati, lagi 1 tinggal.

assalamualaikum.
:D

senyum besarbesar. tarik nafas panjangpanjang.
daannnn.
hembus!
fuhhh!
alhamdulillah.

2 esaimen da selamat dikerjakan.
syukur lah, kali ni Allah permudahkan segala urusan saya.
berkat percubaan membuat esaimen awal waktu mungkin?
hee.
:)

dikisahkan, inilah kali pertama dalam hidup saya buat esaimen awal seminggu dari due date. sepanjang hidup saya, tak pernah pun macam tu. paling awal seingat saya, 2 malam sebelumnya. itu pun siap 2 perenggan sahaja pada malam pertama. yang lain saya sudahkan malam terakhir tu jugak. hurm, mungkin saya patut konsisten buat kerja awal waktu. tibatiba rasa semangat nak buat esaimen peter. teehee.

.pemandangan indah di uk yang buat saya suka study.
.okay, saya tipu.

dengar cerita, term 2 ni cuma ada 3 portfolio sahaja. yeay! saya suka sangat. sebab kalau boleh saya tak nak sangat cuti easter saya nanti terganggu. macammacam da plan ni. nak gi host programme la. nak gi paris la. nak gi turki la. nak gi egypt la. wah. wah. wah. banyak tempat nak pergi nampak. kaya betul! haha. okay, itu cuma anganan semata-mata. tak mungkin lah kan dalam satu masa, saya pergi 3 tempat terus. tengok la nanti tempat mana yang berjodoh. kat situ la saya sampai. :)

okay, habis merepek. nak g masak pulak. lapar. hari ni baru sekali makan. tu pun pukul 12 tadi. oh, kesian perut kerana tak ditunaikan haknya. ok, kawankawan. saya beredar ke dapur dulu ya?

jumpa lagi.
:D

2 comments:

Mohamad Shahrilniza said...

Paghisssssssss!!

fatinmarini said...

plan molek r klo nk g sungguh gak.
abeh esaimen peter t, blh r start planning.
okie?