Saturday, January 8, 2011

sepatutnya saya tak update pun blog ni.

assalamualaikum.

seperti yang tertera pada tajuk entry di atas, saya sememangnya tak sepatutnya update pun blog ni. atau dengan kata lainnya, entry ni saya tak patut tulis pun. tapi, saya memang kena update jugak blog ni sebab saya sedang stress. ya, STRESS!

siapa tak stress sekolah da nak bukak lagi 2 hari? huhuhu. orang yang suka pergi sekolah, mungkin seronok lah. tapi, saya tak suka. huu. teruk kan saya? tape, tape. saya nak tambah lagi satu azam tahun baru saya iaitu MENAMBAHKAN RASA SUKA UNTUK KE SEKOLAH. erm, nampak macam susah je. tapi takpe lah. akan saya cuba usahakan. insya-Allah.

bukan pasal sekolah je. ada lagi benda lain yang buat saya stress. apa lagi kalau bukan gergasi esaimen iatu SLA. setakat ni baru 100 perkataan berjaya disiapkan. ada lagi 1900. tsk. tensyen. tensyen. kalaulah esaimen ni boleh belajar berdikari macam yang erna cakap tu, kan best. okay. merepek.

lagi sebab ketensyenan adalah kerana ketidak stabilan emosi. ya, ya. emosi sedang tidak stabil sekarang. asyik nak berduka lara tak tentu pasal. ergh, bukan tak tentu pasal. memang tade pasal apa pun. huu. pastu mulalah rasa macam nak tido tanak bangunbangun. astaghfirullahalazim. buruk sungguh perangai kan kan kan? tapi, aiyee. part hati duka lara ni memang sangat taley blah okay. kerana dalam banyakbanyak penyebab ketensyenan, ianya adalah merupakan penyebab yang paling utama sekali. bahkan, ialah yang membuakbuakkan perasaan tensyen dalam diri ini. adeh, tensyennnn.

erm, mungkin saya patut berhenti menconteng sekarang. kalau tak, entah apa lagi yang saya repekkan. doakan saya cepat siap esaimen ya? dan tak tensyen tensyen lagi jugak. okay? terima kasih, sahabat. :)

p/s:
time tensyentensyen ni la pulak rasa nak minum sirap bandung.
adeh, tambah lagi satu tensyen.
T__T

3 comments:

sayatiadanamasebabmayeenitakbagiletak T___T said...

saye pun tensen jugak. xde ke sekolah yg taya buat esemen?

fatinmarini said...

eh, eh. byk betul cik tiadanama appear di blog sy skrg.

cik tiadanama, ta baek malas g skola. nnt kita g skola samasama ya? cik tiadanama skola ktne ya? darjah bpe? ;p

sayatiadanamasebabmayeenitakbagiletak T___T said...

eheh, harusla. i kan stalker tegar XD

saya sekolah kat tdika earlsdon je. bru drjah 4. (: