Sunday, January 30, 2011

random thought.

assalamualaikum.

sewaktu entry ini ditulis, saya sedang keseorangan di rumah. hanya bertemankan heater comot di sebelah dan laptop hensem di hadapan. ya, ini sahaja pengubat sunyi saya. yang lain tiada di rumah. mereka ke library. ada satu esaimen perlu dihantar rabu nanti. dan saya belum tulis walau satu perkataan pun. terbaik kan?

hurm. sedang sepisepi begini tibatiba saya terfikir:

kenapa saya tak suka lepak library ya?

ish. abnormal kan? macam allergic betul saya dengan library tu sampaikan saya tak boleh pun nak imagine sedang duduk study di library. inikan pula betulbetul duduk menelaah di sana. oleh sebab tak sukakan library lah, saya duduk berteleku di rumah seorang diri saat ini. ya, saya lagi rela berseorangan daripada duduk di library. hairan sungguh.

malas nak bebel panjang. rasa annoyed dengan diri sendiri lah pulak. hurm, saya rasa saya perlu buat sesuatu untuk ubati penyakit allergic pelik ni. saya dah dapat idea. tapi, mungkin takkan dilaksanakan sekarang. nanti. tapi pasti. heh.

nak gi sambung membaca. doakan saya aman dalam membuat esaimen ni. doakan saya siap cepatcepat juga, ya? agar saya tak serabut macam minggu lepas lagi. terima kasih. hee.
=)

2 comments:

(@^_^@) said...

haahahaa....klaka2...mmg ko da ditakdirkn xbole bersama library...

fatinmarini said...

ahaha. biasala. makhluk aneh mmg camni. ^^