Tuesday, December 14, 2010

saya sayang birm. :DD

assalamualaikum.
:)

heyho! ada emoticon senyum bawah ucapan salam.
itu tandanya saya gembira.
ngee~
:DD

ya. ya.
saya memang gembira sekarang.
penyakit homesick sudah kurang.
rasa macam dapat semangat baru lepas balik dari birm.

erk. birm lagi?
yup. birmingham lagi.
saya suka tempat tu.
suka sangatsangatsangat.
saya boleh dapat banyak benda di sana.
macammacam.

di pemergian yang terbaru ini,
saya bawa balik ke coventry:
* padded jacket
* makananmakananmakanan
* bukubuku
* tudung
* kasih sayang
* ilmu
..serta..
* teguran dari Tuhan

tengok.
banyak benda kan saya dapat dari birm.
jadi, macam mana untuk saya tidak suka akan tempat itu?
kalau anda jadi saya pun,
anda pasti akan jatuh sayang pada tempat tu.
dan saya,
saya memang sudah jatuh sayang dalamdalam pada birmingham.
pasti akan ke sana lagi bulan depan.
sangatsangat looking forward untuk itu.
hee.

tahun depan mungkin saya kena buat railway card kot.
sebab ada rasa juga macam nak jadikan birm itu rumah kedua saya selepas coventry.
tehee~
:D

orang kata setiap orang yang datang ke birm mesti akan ambil gambar dengan si lembu ini.
tapi, setelah empat kali ke birm,
sekali pun saya tak ambil gambar dengan dia.
tunggu nanti final year la kot baru saya ambil satu.
heh.

No comments: