Friday, December 3, 2010

T_____T

assalamualaikum.

hari ni tade senyum lebarlebar.
maaf.

hati berombak badai akhir-akhir ni.
kenapa?
tak taw. sungguh, memang tak taw.
itu lah yang membuatkan hidup jadi lagi haru.
kalau lah permasalahan tu jelas,
kan senang.
boleh ambil langkah nak selesaikan.
ini tidak,
hati bergelora tanpa sebab yang pasti.
dan ia tidak bergelora cuma.
ada sakit dalam hati.
pedih mencucuk.
sakit.
sangat.
:(

ada sesuatu yang tidak kena dalam hati.
tapi masih tak taw puncanya lagi.
erm, mungkin saya ada tersilap, tersalah.
sebab tu saya buat permohonan maaf secara terbuka
di fesbuk tempoh hari.
saya takut kalaukalau ada berdosa dengan manusia,
secara tidak sengaja,
kerana itu hati tidak aman.

tapi, sampai hari ini juga hati masih tidak aman.
seriusly, kalau saya ada salah apa-apa
tolong maafkan saya.
atau,
jika ada tidak puas hati dengan saya,
boleh tegur saya personally.
saya tak kisah.
saya akan berlapang dada.
tolong ya?

atau mungkin,
saya ada terbuat salah dengan Dia.
huk.
:(

Ya Allah,
ampuni hambaMu ini.
sesungguhnya aku cuma manusia biasa
yang tidak terlepas dari dosa.
amin,
:(

.homesick lagi.
.sudah 10 kali survey tiket balik malaysia.

No comments: