Wednesday, December 1, 2010

terima kasih cinta! ♥

assalamualaikum.
:)

entry ini ditujukan khas kepada
cinta hati pengarang jantung saya:
deep adeeba,
farah azwa,
dan jugak omma!
teehee.
:DD

kesayanganS,
terima kasih untuk surprise semalam.
terharu.
T__T
cuma semalam tak boleh nak express,
sebab blur.
baru bangun tido
tibatiba kena simbah dengan bedak johnson.
ahaha.
nasib baik bedak johnson,
bukan tepung + telur.
eheh.

kek cheese tu sedap amat.
rasanya lagi sedap dari chocolate indulgance kot.
mungkin sebab ada perasa kasih sayang yang melimpah ruah.
hee~
:D

pape pun,
terima kasih ya cinta hati semua.
kesian korang bersejuk-sejukan di dapur
tunggu mayeeni turun bawah.
lama pulak tu.
kena tukar plan banyakbanyak kali lagi tu.
haha.
susah kan nak prank orang blur?
keh3.
;p
lain kali kena buat plan yang lebih telus ek.
biar mayeeni dapat catch up cepatcepat.
ini tidak,
lepas bangun,
buka lampu,
then sambung tido balik.
haha.
mana la mayeeni taw semua orang sedang menunggu di bawah
heh.

sahabat,
siapa kata hidup di tempat orang sendiri?
lihat saya,
saya ada family yang sempurna di sini.
ada omma (qistina muhammad) yang penyayang sangatsangat,
ada suami (deep adeeba) yang penuh kasih sayang,
& ada kakak (farah azwa) yang cantik dan comel dan weng jugak.
[eh, betul ke description neyh? haha.]
saya bahagia sangat dengan mereka.
love u lots and lots dearies.
:)

akhir kata,
terima kasih sekali lagi para cinta hati sekalian,
untuk segalanya.
kalau dihitung dengan nilaian nombor,
infiniti bilangannya.
Dia saja yang dapat mebalas semua kasih sayang, kebahagiaan,
dan budi yang kalian limpahkan pada mayeeni.
walaupun da cakap banyak kali,
tetap nak cakap lagi:
saya mencintai kalian kerana Allah.
:)

3 comments:

Q. M. said...

omma suke mata disebalik chomsky itu... suke sangatsangat!! <3

aww!!entry menyentuh hati. buat saya tambah tambah sayang sama kamu![love]

Anonymous said...

hee~ syg mayeeni jugak!
bukan kakak la.. isk2.. tpi adik..
huhu.. gune chomsky tu byar sewa la japg ea..

-yash somam- :D

Anonymous said...

hohoh! suamimu ini opp koss laa sayang awak. klo xsayang saya ta kawen plak dgn awak. hahaha.

sayang, *ecehhh*
da umur baru nihh xley laa wat perangai budak3 lagi ye. hahaha. jangan nakal3!


p.s: bayar duit sewa chomsky kat yash tu~ ;p

.adib.